Amahoro.nl

Artikelen en Persberichten

Storeplay gebruikt de kracht van herhaling

Hoewel op het gebied van communicatie er een hoop ontwikkelingen ontstaan en oude media steeds meer in de vergetelheid raakt, blijven bepaalde principes altijd van kracht. Bijvoorbeeld het principe de kracht van de herhaling. Door een boodschap meerdere malen aan iemand te tonen zal hij of zij deze uiteindelijk beter in zich opnemen. Na een tijdje moet de boodschap wel blijven hangen. Storeplay is een reclamebureau dat hier gebruik van maakt. 

Narrowcasting, een nieuwe ontwikkeling

Een van de ontwikkelingen op het gebied van communicatie is narrowcasting. Dit houdt in dat er op diverse plaatsen televisieschermen worden opgehangen waarop informatie wordt gedeeld. Dit is handig voor het uitsturen van nieuws, iemand op de hoogte brengen van nieuwe ontwikkelingen binnen een bedrijf of bijvoorbeeld het delen van advertenties. Het is een vorm van communicatie die intern kan worden ingezet voor een bedrijf, maar ook extern: naar uw toekomstige klanten!

Narrowcasting voor u als ondernemer

Bent u actief in Brabant? Dan kan Storeplay u helpen bij het ontwikkelen van een plan voor de communicatie. Kies waar uw doelgroep zich bevindt en storeplay zorgt dat uw boodschap wordt gecommuniceerd.

Natuurlijk krijgt u hulp

Zij denken mee over uw advertentietekst, deze zal meerdere malen op het scherm herhaald worden. Meer weten? Neem contact op met dit reclamebureau in Helmond.

Comments are closed.