Amahoro.nl

Artikelen en Persberichten

Herpubliceren van content

Online marketeers zijn in principe constant bezig met het maken van content. Van blogs en artikelen tot handleidingen. Alles om autoriteit te creëren en op die manier traffic naar je site te genereren. In veel gevallen hebben online marketeers een lijst met content waarover ze willen publiceren. Als dit eenmaal gedaan is staat er best wat content op de website. Wanneer deze content goed scoort, vooral zo doorgaan. Maar het komt ook voor dat de content de weinig bezoekers genereert en gewoon niet scoort in Google. Je kan dan doorgaan met het schrijven van nieuwe content, maar ook met het ‘herkauwen’ van oudere content. Google reageert hier namelijk goed op.

Hergepupliceerde content kan door Google voor een tijdje op de eerste pagina worden gezet. Dit gebeurt voor een kleine doelgroep om te testen of de content interessant voor mensen. Als dat zo is, heb je een goede kans dat de content blijft staan.
Een ander voordeel is dat deze up-to-date content weer gedeeld kan worden op social media. En dat zorgt weer voor een stukje extra awareness.
Daarnaast is het natuurlijk zo dat het gewoon veel tijd scheelt. Je hoeft niet opnieuw weer content te verzinnen, maar door een paar dingetjes in de oude content aan te passen heb je als het ware ook nieuwe content.

Het schrijven van content kan ook worden uitbesteed aan gespecialiseerde online marketing bureau’s, zoals E-conomy. Deze zorgen ervoor dat er op een organische manier wordt gewerkt aan een betere positie in Google. Het hele online marketing principe omvat veel verschillende factoren. Naast het schrijven van blogs en artikelen is linkbuilding ook een belangrijke factor. Wanneer er veel links van sites met een hoge waarde naar jouw website toe linken is dat voor Google een teken dat je website interessant is. Ook linkbuilding uitbesteden is een optie.

Comments are closed.